1 grudnia 2017 roku w Hotelu La Mar w Kielcach odbyło się spotkanie szkoleniowo-integracyjne członków Świętokrzyskiego Oddziału SITP połączone z zawodami w kręgle
W pierwsze części odbyło się szkolenie, które poprowadził Mariusz Szczepankiewicz kierownik Działu Handlowego Firmy BOLD. Tematyka szkolenia dotyczyła regulacji prawnych dotyczących znaków ewakuacyjnych stosowanych do oznakowania dróg ewakuacyjnych i znaków ochrony przeciwpożarowej (w tym m.in.: zasady dotyczące projektowania i stosowania wizualnych komponentów użytych do stworzenia systemu dróg ewakuacyjnych, kombinacje znaków, klasy luminacji znaków, dobór znaków oraz prawidłowe rozmieszczenie i sposób montażu).
Kolejnym punktem był wspólny obiad, przy którym można było wymienić się ciekawymi informacjami, opowiedzieć dobry dowcip lub posłuchać go w wykonaniu kolegów.
„Strzałem w dziesiątkę” można nazwać atrakcję, jaką organizatorzy spotkania przygotowali na czas poobiedni. Były to I Zawody w Kręgle o Puchar Prezesa Świętokrzyskiego Oddziału SITP. Do rywalizacji o zwycięstwo stanęli wszyscy uczestnicy spotkania. Inauguracyjne zawody odbyły się we wspaniałej atmosferze. Żeby rywalizacji zapewnić właściwą oprawę, organizatorzy zadbali o serwis kawowy w rozszerzonej wersji, mogący ucieszyć każde podniebienie.
Po długich i przyjemnych zmaganiach wyłoniono zwycięzców. Pierwsze miejsce z wynikiem 139 punktów zajął kol. Robert Godzina. Drugie miejsce z wynikiem 123 punktów wywalczył kol. Rafał Knez. Miejsce trzecie zajął kol. Mariusz Góra, który uzyskał 116 punktów.
Wręczając puchar i dyplomy dla najlepszych kręglarzy, prezes Zarządu Świętokrzyskiego Oddziału SITP kol. Czesław Lalewicz podziękował jednocześnie kol. Piotrowi Witoniowi oraz kol. Markowi Kaczmarczykowi, na których spoczywał główny ciężar organizacji i prawidłowego przebiegu spotkania.
Bezpośrednio po zakończeniu spotkania odbyło się otwarte posiedzenie Zarządu Świętokrzyskiego Oddziału SITP. W trakcie posiedzenia omawiano propozycje planu pracy Oddziału na 2018 rok.
W spotkaniu wzięło udział 27 osób.